اس ام اس جالب

به وبلاگ مرکز اس ام اس های فارسی(عاشقانه........در ضم عرض وبلاگ زیاد است) خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
وضعیت در یاهو
< > <-CategoryName->
موضوعات
<با سلام هر کسی که میخواد اس ام اس هاش بااسمش تو وبلاگ نمایش داد بشه به صورت نظر ارسال کنه> <-CategoryName->
اضافات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 153
بازدید کل : 221405
تعداد مطالب : 127
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



آخرین مطالب
رتبه گوگل
تبلیغات
<

javahermarket

>

اس ام اس جالب

 20سال 20 روز 20 شاخه گل برای تو که بیستی افسوس که پیشم نیستتی

.

دروغگو ، تو مگه نگفته بودی ستاره ی من فقط تویی ؟

حالا میبینم اون بالا داری باعث درخشیدن بقیه ی ستاره ها هم میشی !


.

شاخه گلت سالها بود در میان دفترت خوابیده بود ، بی اجازت امروز بیدارش کردم !

.


در خلوت من نگاه سبزت جاریست! این قست بی تو بودنم اجباریست

.

تو با آواز خود شب را شکستی / ولی من بی دریچه مانده ام باز

 هوای پر زدن هایم کجا رفت ؟ /  ز یاران باز هم جا مانده ام باز . . .

.

خداوند ، گوش ها و چشم ها را در سر قرار داده است تا تنها سخنان و صحنه های

 بالا و والا را جستجو کنیم . . .

.
قصه ها بر من گذشت تا بدانم کیستم  / سرگذشتم هرچه بوده من پشیمان نیستم

من اگر سردار
عشقم یا که پاکباخته ام / سرگذشتم را به دستان خودم ساخته ام . . .

.

دلم می خواست سقف معبد هستی فرو می ریخت پلیدی ها وزشتی ها به زیر خاک

می ماندند ، بهاری جاودان آغوش وا می کرد جهان در موجی از زیبایی و خوبی شنا می کرد . . .

.
عاشقی مقدور هر عاشق نیست / غم کشیدن کار هر نقاش نیست . . .

.

نتوان ترک تو ای قبله دلها کردن / که محال است دگر مثل تو پیدا کردن . . .

.
بی وفایی کن وفایت میکنند با وفا باشی خیانت میکنند

 مهربانی گر چه آیینه ی خوشیست مهربان باشی رهایت میکنند . . .

.


بازی روزگار را نمی فهمم ! من تو را دوست دارم تو دیگری را دیگری مرا

و همه ی ما تنهاییم . . .
.

کاش واژه حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود ، که برای بیان کردن "دوستت دارم"

نیاز به قسم خوردن نبود . . .

.

شهر آیینه دار میشود با یک گل / پروانه تباه میشود با یک گل

گفتند : نمیشود ، ولی میبینید / یک روز بهار میشود با یک گل . . .

.
دلم برای دیدنت چه شاعرانه لک زده / بلور قلب کوچکم  ز دوزیت ترک زده !

.

هرچه که زیباست و لایق تقدیم شما باد / غروب غم ها و طلوع شادیهایتان

آرزوی من است . . .

.

اکنون با مرگ رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم می زنم که با هر نفس

گامی به تو نزدیک تر می شوم . این زندگی من است . . .

.
زندگی را تو بساز ، نه بدان ساز که سازند و پذیری بی حرف

 زندگی یعنی جنگ ، تو بجنگ ، زندگی یعنی عشق ، تو بدان عشق بورز . . .



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] نوشته شده توسط نیما در دو شنبه 26 دی 1390برچسب:اس ام اس جالب, در ساعت 18:38 | |

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وبلاگ
<
>
4 آذر 1391
1 ارديبهشت 1391
7 فروردين 1391
1 فروردين 1391
3 اسفند 1390
7 بهمن 1390
6 بهمن 1390
5 بهمن 1390
4 بهمن 1390
2 بهمن 1390
7 دی 1390
3 دی 1390
2 دی 1390
1 دی 1390
تماس با ما
< تماس با ما > <-CategoryName->
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
نیما
لينكستان
xbox
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدید ترین اس ام اس های فارسی(عاشقانه.. ......) و آدرس best-sms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


تبلیغات
<

javahermarket

javahermarket

>