به وبلاگ مرکز اس ام اس های فارسی(عاشقانه........در ضم عرض وبلاگ زیاد است) خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
وضعیت در یاهو
< > <-CategoryName->
موضوعات
<با سلام هر کسی که میخواد اس ام اس هاش بااسمش تو وبلاگ نمایش داد بشه به صورت نظر ارسال کنه> <-CategoryName->
اضافات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 247
بازدید کل : 221255
تعداد مطالب : 127
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


آخرین مطالب
رتبه گوگل
تبلیغات
<

javahermarket

>

باردار شدن زنی در80 سالگی

یک زن تونسی 80 ساله باردار شده و در انتظار تولد فرزندش است.

به گزارش خبرآنلاین، این زن سالمند چهارمین ماه بارداری اش را می گذراند. او بعد از اینکه متوجه این موضوع شد به بیمارستان الجهوی در شهر سیدی بورید رفت و از پزشک خواست جنینش را سقط کند، اما پزشک با گفتن اینکه او چهارمین ماه بارداری اش را می گذراند از سقط جنین خودداری کرد.

پزشک بیمارستان بارداری این زن سالمند را نادر و استثنایی توصیف کرد.

javahermarket

[+] نوشته شده توسط نیما در دو شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 12:41 | |
بدنبال خمسر اینترنتی هستید

همسر اینترنتی

به گزارش تکناز : اگر به اینترنت به عنوان یک ابزار آشنایی نگاه کنیم، درست مثل محیط دانشگاه یا محل کار و مهمانی خانوادگی، آن وقت می توانیم به این نتیجه برسیم که اینترنت هم می تواند بهانه آشنایی دو نفر باشند. دو نفر که اگر آشنایی شان را به دنیای واقعی بکشانند، ممکن است تصمیم بگیرند تا پایان عمر زیر یک سقف زندگی کنند!


وقتی شبکه ارتباطی و اطلاعاتی ما به گستردگی جهان می شود، عمق شناسایی ما متناسب با این گستردگی، زیاد نمی شود. آن وقت است که با یک سوال جدی مواجه می شویم: چگونه می توانیم در این پهنه گسترده به شناسایی عمیق کاربران اینترنت و لایه های پنهان شخصیت آنها دسترسی پیدا کنیم؟! چگونه اسیر سطحی نگری و ساده لوحی نشویم؟! خلاصه اینکه در میان این همه افراد که فقط چند خطی از آنها می خوانیم یا چند کلمه ای را می شنویم آدم مورد اعتمادی را پیدا کنیم؟

کسب اطلاعات از پسران


اگر جزو دختر خانم هایی هستید که در موقعیت آشنایی اینترنتی قرار گرفته اید، باید 2 نکته مهم را به یاد داشته باشید. اول این که با خودتان صادق باشید و انگیزه شما صرفا کسب اطلاعات عمیق در مورد همسر آینده تان باشد؛ نه سرگرمی و نکته دوم این که زیاد اطلاعات بگیرید و در مقابل، کم اطلاعات بدهید. برای رسیدن به این دو هدف می توانید روش های متفاوتی را به کار بگیرید. مثلا

 

1- با آی دی پسرانه بین نویسندگان وبلاگ ها و اتاق های گفتگو و... رفته و فرد مورد نظر را گزینش کنید. (در این مرحله جنیست خود را روشن نکرده، تا مشخص نمائید که قادر به ایجاد و ادامه ارتباط، با فرد مورد نظر خود از طریق افکارتان هستید نه جنسیت خود).


به عنوان یک دوست اینترنتی (بدون توجه به جنسیت) اطلاعاتی را در مورد وی کسب کنید. سن؟ جنس؟ تحصیلات؟ محل سکونت؟ رشته تحصیلی؟ شغل؟ هدفش از چت کردن با با شما؟ هدفش از ایجاد سایت و وبلاگ شخصی؟ فرهنگ و نژاد؛ مذهب؟ سرگرمی ها، نظرات سیاسی، متاهل یا مجرد بودن؟ تعداد افراد خانواده؟ شغل پدر؟ شغل مادر؟ وضعیت مالی؟ تحصیلات افراد خانواده و برادران و خواهران؟ توضیح در مورد تخصص و شغلش با سئوال از جزئیات آن؟ میزان و ساعاتی که که به اینترنت وصل هست؟ و خلاصه هر آنچه که به نظرتان برای آشنایی اولیه مفید است.

 

2- سعی کنید در این مرحله اطلاعات کمی از خودتان بدهید یا بسیار خلاصه باشد. برای قدمهای بعدی لازم است که او از شما کمتر بداند. البته برای تحکیم ارتباط لازمست که مقداری اطلاعات عام از خودتان بدهید مثل تعداد خانوار، سن، رشته تحصیلی، مدرک، تفریحات مورد علاقه؛ ولی اطلاعات خاص از جمله نام محل تحصیل، نام واقعی خودتان، نام محل کار، آدرس منزل؛ همچنین عقاید مذهبی، سیاسی را در این مرحله عنوان ننمائید. البته سئوال و جواب ها نباید خشک و پشت سر هم باشد تا شک طرف مقابل را بر انگیزد. بلکه با ظرافت باید مطرح شود.

 

3 – با روشن کردن جنسیت خود، سایر سرنخ های شناسایی او را با ظرافت طلب کنید. مثل آدرس سایت های محبوبش؟ آدرس وبلاگ یا سایت شخصی اش؟ آی دی و آدرس ایمیلش و در صورت امکان ایمیل و آی دی دوستان مورد تائیدش؟ و از او بخواهید طی ایمیل هایی، در مورد خودش مطالب جالب و اختصاصی را بنویسد.

 

(بدیهی است،در هر مرحله از مراحل مذکور؛ اگر فرد با پارامترهای دلخواه شما تطابق نداشت یا قصد ازدواج ندارد، فرایند ازدواج اینترنتی در مورد او به اتمام می رسد.)


4 – به مطالعه ایمیلهای ارسالی، سایت، وبلاگ و اشاراتی که داشته است به طور عمیق بپردازید و با دید منتقدانه بررسی کنید. پس از این می توانید با افکار او چالش منطقی و علمی کنید تا او بیشتر صحبت کند – که این مطلب به شناسایی او کمک خواهد کرد.

 

5 - با آی دهای ناشناس و دخترانه با او ارتباط بگیرید و به او ایمیل بزنید و با دادن اطلاعات دیگر، و گرفتن اطلاعات از او، مطالبش را چک کنید. در اینجا دختر دیگری باشید و نظراتی مخالف نظرات واقعی خود بدهید. آیا او همان پسر است و با همان افکار. یا چهره متفاوتی از خود ارائه می دهد. (ثبات و واقعیت مطالب وی را بررسی کنید).

 

6 – گاهی از چیزهایی که بدتان می آید برای او به خوبی یاد کنید و تعریف کنید و به عکس از چیزهایی خوشتان می آید به بدی یاد نمائید، و نظر او را بطور غیر محسوس در رابطه با نظراتتان جویا شوید. تا واکنش واقعی فرد را چک کنید. (تا مطمئن شوید او نقش بازی نمی کند و نظرات قطعی خود را ابراز کرده است)

7 – کم کم اطلاعات خاص از او بخواهید. نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام پدر، آدرس منزل، شماره تلفن محل تحصیل، کار، منزل، و...، را از او بخواهید و در اینترنت مشخصات او را جستجو کنید. همچنین صحت مشخصات او را بررسی نمائید.

 

8 – سعی کنید به غیر از خودتان حداقل یک نفرد دیگر که دارای تجربه و علم لازم در این مورد است، از رابطه شما با خبر باشد و مشخصات بند 8 را پس از بررسی صحت آن، به فرد امین خود بدهید (اشخاص پیشنهادی: پدر؛ مادر؛ خواهر یا برادر بزرگتر، معلم؛ مشاور خانواده و ازدواج)

 

9 – به احساس هایش، افکارش، و رفتارش در خلال صحبت ها توجه نموده و به صورت جزئی و با مثال در رابطه با زندگیش سئوال نمائید. و واکنش ها و سخنانش را با تمام صحبت ها و نوشته های قبلی او که در آی دی ها متفاوت شما، به شما گفته است جمع بندی و آنالیز کنید. همچنین در مورد پروفایلش سئوالاتی بکنید. چرا تکمیل نکردید؟ چرا این آی دی را انتخاب کردید؟ چرا عکس واقعی خود را در آن نگذاشته اید؟ چرا به سرگرمی های خاصی علاقه دارید؟....


10– اگر به شما پیشنهاد ازدواج داد، نظرش را در مورد ملاقات حضوری وی با پدرتان، برادرتان و خانواده اتان در منزل شما، جویا شوید. (با این مسئله او را چک کنید تا چه اندازه جدی و مصمم است – در صورت مخالفت؛ دلایل او را با سایر بهانه تراشی ها و دلیل تراشی هایی که از او به دست آورید جمعبندی و تحلیل نمائید)

 

11- مراحل فوق نباید پشت سر هم و سریع سپری شود و به زمان نیاز دارد. اگر تمام این مراحل با موفقیت طی شده است، او می تواند صرفا یک خواستگار بالقوه برای شما باشد. مسئله ازدواج را به صورت صریح و شفاف با او بیان نمائید. در اینجا تاکید روی مراسم سنتی صرفا به خاطر اینست که ارتباط مجازی شما به ارتباط واقعی و دقیق تری تبدیل شوند و فرایند به صورت عمیق تری دنبال شود.

 

12– طی مراحل فوق به معنای شناخت فرد مذکور نیست. لذا برای انتخاب او به همسری باید شروع به بررسی و شناخت او در خارج از دنیای مجازی نمائید که خود بحث نسبتا مفصلی هست. در این مورد اگر اطلاعات بیشتری لازم دارید می توانید به مراکز مشاوره مراجعه نمائید.

javahermarket

[+] نوشته شده توسط نیما در دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 1:13 | |
پراید درس خوند شد این؟؟؟

پراید درس خوند شد این !!! ( عکس طنز)
خدا رو شکر تولید داخلی روز به روز داره پیشرفت می‌کنه
 
تا جایی که پراید خودمون BMW هم میشه

پراید درس خوند شد این !!! ( عکس طنز) www.taknaz.ir

javahermarket

[+] نوشته شده توسط نیما در دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 1:9 | |
ازدواج عجیب زن امریکایی با خر

ازدواج عجیب یک زن آمریکایی با الاغ !! +عکس www.taknaz.ir
 
 
شاید ازدواج با گربه، سگ و یا لوازم منزل و ساختمان در دنیا امری غیرقابل قبول و عجیب باشد اما به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها با چنین ازدواج‌هایی انس گرفته‌اند.

به گزارش تک ناز به نقل از  فارس، در تازه‌ترین نوع از ازدواج‌های عجیب آمریکایی، یک زن اهل شهر سیاتل با الاغ مورد علاقه خود ازدواج کرده است.

این زن آمریکایی در خصوص این اقدامش گفت که پس از دلدادگی و تجربه بی‌نظیر ۲ ساله‌اش با این حیوان تصمیم گرفت که با او ازدواج کند.
 
ازدواج عجیب یک زن آمریکایی با الاغ !! +عکس www.taknaz.ir
 
البته این تنها مورد از ازدواج آمریکایی‌ها با حیوانات نیست و چندی پیش نیز یک زن آمریکایی به نام لیندا با سگ خود ازدواج کرد. مجلس سنا نیز در سال گذشته میلادی قانون آزادی رابطه جنسی با حیوانات در ارتش آمریکا را تصویب کرد.

ازدواج عجیب یک زن آمریکایی با الاغ !! +عکس www.taknaz.ir

javahermarket

[+] نوشته شده توسط نیما در دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 1:5 | |
عکس های اتومبیل های بازیکنان پرسپولیس

عکسهایی از اتومبیل های بازیکنان تیم پرسپولیس

 

در روزهای نوروز 1391 و تعطیلی تمرینات پرسپولیس ما هم کمی از فضای جدی رسانه ای فاصله گرفته و اندکی وارد حواشی زندگی ستاره های سرخپوش شدیم. شما را به خواندن این مطلب دعوت می کنیم:

به گزارش تک ناز به نقل از پرسپولیس ، البته در این گزارش به خودرو برخی پیشکسوتان مطرح پرسپولیس هم اشاره شده است.

علی کریمی: عاشق BMW

علی کریمی به همراه مهدی مهدوی کیا دو کاپیتان فعلی سرخپوشان هستند که اگر سری به تمرینات این تیم بزنید گران ترین خودروها را در بین پرسپولیسی ها سوار می شوند. علی کریمی همیشه شیفته BMW بوده و هرجا که رفته از این اصل در زندگی اش تخطی نکرده! جادوگر که در امارات، قطر و آلمان هم بی ام دبلیو سوار بود، با بازگشت دوباره اش به ایران با آن BMW سری 6 معروف چشم ها را خیره می کند. او البته یک سری 3 قرمز رنگ هم دارد که معمولا برای حضور در تمرینات پرسپولیس از آن استفاده می کند.


مهدی مهدوی کیا و پورشه کاین زیبایش

در نخستین روزهای بازگشت از آلمان او را با یک پژو 206 سفید رنگ در خیابان فرشته ملاقات می کردیم اما محبوب ترین بازیکن خارجی تاریخ هامبورگ خیلی زود حال و هوای روزهای حضورش در آلمان را کرد و به سراغ پورشه رفت. او حالا با یک دستگاه پورشه کاین زیبا که حدود 250 میلیون تومان قیمت دارد در خیابان های تهران رانندگی می کند.


مازیار زارع و باقی پژو 206 سوارها

خوش می گوید 206 را دوست دارد چون شیک و جمع جور است. البته او تنها بازیکن پرسپولیس نیست که 206 سوار می شود. ابراهیم شکوری، مهرداد اولادی، مجتبی شیری، سامان آقازمانی و حمیدرضا علی عسگری هم دیگر سرخپوشانی هستند که با پژو 206 در تمرینات این تیم حاضر می شوند.

محمد نصرتی و همان ماکسیمای معروف!

عکسهایی از اتومبیل های بازیکنان تیم پرسپولیس www.taknaz.ir

 


8 سال است که به خودرو ماکسیما وفادار است. شاید به همین دلیل هم تیمی هایش او را خسیس ترین بازیکن پرسپولیس می دانند! البته نصرتی می گوید اگر سایر بازیکنان پرسپولیس از پس هزینه بنزین ماکسیمای او برآمدند می توانند او را خسیس خطاب کنند!

احمدرضا عابدزاده و لندکروزر مشکلی رنگش

خیلی ها معتقدند که احمدرضا عابدزاده محبوب ترین فوتبالیست تاریخ کشورمان است؛ ادعایی که در نظرسنجی برنامه 90 با شرکت خیره کننده طرفداران این بازیکن به خوبی اثبات شد. بهتر است بدانید که دروازه بان افسانه ای فوتبال ایران برخلاف دیگر دوسانش خیلی اهل ماشین بازی نیست. او سال های زیادی با بلیزر غول پیکرش در خیابان های تهران دیده می شد. در این مدت خیلی ها می خواستند کاری کنند تا او اتومبیل بهتری بخرد اما عابدزاده به اتومبیلش وفادار بود؛ تا اینکه از دو سال پیش ناگهان تصمیم گرفت بلیزر معروفش را بفروشد. عابدزاده بعد از بلیزر سراغ آخرین مدل تویوتا لندکرویزر رفت تا نشان بدهد در انتخاب اتومبیل هم سلیقه اش با بقیه فوتبالیست ها فرق می کند. عابدزاده و اتومبیل مشکی 150 میلیون تومانی اش را می توانید هر روز در خیابان شریعتی تهران ببینید؛ جایی که او فست فود 22 را راه اندازی کرده و هر روز از مشتری های زیادی پذیرایی می کند.

علی دایی؛ پورشه پانامرا، بی ام دبلیو X3 و پرادویی که واژگون شد!

عکسهایی از اتومبیل های بازیکنان تیم پرسپولیس www.taknaz.ir

 


همان طور که خیلی از شماها حدس می زنید علی دایی گران ترین اتومبیل را در بین اهالی فوتبال و حتی ورزشکاران بقیه رشته ها در اختیار دارد. مربی فعلی راه آهن و مربی سابق پرسپولیس که به عنوان اولین لژیونر ایران پا به فوتبال اروپا گذاشت، این روزها با دو اتومبیل گران قیمت خیابان های تهران را طی می کند. او یک پورشه پانامرای بادمجانی دارد که گفته می شود مبلغ آن حدود 440 میلیون تومان است. البته دایی یک بی ام دبلیو X3 هم دارد که قیمت آن حدود 80 میلیون تومان است. دایی یک پرادوی سفید رنگ دودر هم دارد که در آخرین روزهای سال 90 دچار حادثه و واژگونی شد تا کاپیتان سابق پرسپولیس سال تحویل را در بیمارستان سپری کند. این فوتبالیست باسابقه که در سال های اول شروع فوتبالش یک رنوی بژ داشت با سختی هایی که در فوتبال کشیده بالاخره به جایی رسید که توانست گران ترین اتومبیل را در بین جماعت ورزشکار سوار شود.

میثاق معمارزاده و لندکروز مشکلی رنگ

عکسهایی از اتومبیل های بازیکنان تیم پرسپولیس www.taknaz.ir

 


میثاق معمارزاده هم با تویوتا مشکلی رنگش در تمرین پرسپولیس حاضر می شود. معمارزاده با قد بلندی که دارد ظاهرا با این پرادو مشکی رنگ احساس راحتی می کند.

محسن خلیلی؛ بی ام دبلیو سری 3

محسن خلیلی مهاجمی است که از بازی در پرسپولیس به شهرت زیادی رسید؛ البته روزگاری که او در پرسپولیس بازی می کرد با تومبیل آزرای مشکی رنگش در سطح شهر دیده می شد اما بعد از جدایی از این تیم و پیوستن به استیل آذین، با پول خوبی که از این باشگاه به دست آورد یک بی ام دبلیو مشکی رنگ سری 3 از نوع کروم خریداری کرد که گفته می شود قیمت آن حدود 105 میلیون تومان است.

علیرضا حقیقی هم BMW سوار است

عکسهایی از اتومبیل های بازیکنان تیم پرسپولیس www.taknaz.ir

 


علیرضا حقیقی که در سال 90 نخستین دروازه بان لژیونر تاریخ فوتبال ایران (بعد از نیما نکسیا) لقب گرفت در روزهای حضورش در ایران با آن BMW سری 3 سفیدرنگش کاملا برای هواداران پرسپولیس قابل شناسایی بود!


جواد کاظمیان

عکسهایی از اتومبیل های بازیکنان تیم پرسپولیس www.taknaz.ir

 


جواد کاظمیان هم یک هیوندا آزرا مشکی رنگ دارند. ستاره 30 ساله پرسپولیس فقط یکی از ستاره های فوتبال است که با آزرا در خیایان ها دیده می شود و ظاهرا این خودرو از محبوبیت زیادی بین فوتبالیست های ایرانی برخوردار است.

حسین هوشیار و مزدا 3 جدید

عکسهایی از اتومبیل های بازیکنان تیم پرسپولیس www.taknaz.ir

 


دروازه بان جدید پرسپولیس که در سال 90 ناگهان از شهرداری یاسوج به چهارچوب دروازه پرسپولیس رسید هم یک دستگاه مزدا 3 جدید سفید رنگ دارد و با آن در درفشی فر حاضر می شود.


کریم باقری؛ نمایشگاه سیار!

عکسهایی از اتومبیل های بازیکنان تیم پرسپولیس www.taknaz.ir

 


ماشین باز ترین پرسپولیسی حاضر! او را با پژو 504 قدیمی اش هم می توانید در خیابان پیدا کنیم اما کاپیتان سابق سرخپوشان عموما پشت فرمان خودروهای گذر موقت مدل بالا دیده می شود اما در حال حاضر BMW سری 7 و لندکروزر جزو اتومبیل های کریم باقری در پارکینگ منزلش هستند!

مصطفی دنیزلی عاشق SUV

عکسهایی از اتومبیل های بازیکنان تیم پرسپولیس www.taknaz.ir


افندی همیشه ماشین های شاسی بلند را انتخاب می کند. با بازگشت دوباره اش به پرسپولیس یک دستگاه کیا سورنتوی مشکی رنگ از سوی باشگاه پرسپولیس در اختیار او قرار گرفت. هر چند در روزهای اول راننده شخصی داشت اما سرمربی محبوب سرخ ها عاشق رانندگی در خیابان های تهران است. هر وقت در خیابان ولی عصر از پارک وی تا تجریش مشغول رانندگی بودید و یک سورنتوی مشکی رنگ در کنارتان دیدید، خوب داخل آن را نگاه کنید، شاید افندی محبوب سرخ ها راننده آن باشد!


javahermarket

[+] نوشته شده توسط نیما در دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 1:3 | |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 26 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وبلاگ
<
>
4 آذر 1391
1 ارديبهشت 1391
7 فروردين 1391
1 فروردين 1391
3 اسفند 1390
7 بهمن 1390
6 بهمن 1390
5 بهمن 1390
4 بهمن 1390
2 بهمن 1390
7 دی 1390
3 دی 1390
2 دی 1390
1 دی 1390
تماس با ما
< تماس با ما > <-CategoryName->
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
نیما
لينكستان
xbox
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدید ترین اس ام اس های فارسی(عاشقانه.. ......) و آدرس best-sms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


تبلیغات
<

javahermarket

javahermarket

>