به وبلاگ مرکز اس ام اس های فارسی(عاشقانه........در ضم عرض وبلاگ زیاد است) خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
وضعیت در یاهو
< > <-CategoryName->
موضوعات
<با سلام هر کسی که میخواد اس ام اس هاش بااسمش تو وبلاگ نمایش داد بشه به صورت نظر ارسال کنه> <-CategoryName->
اضافات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 221252
تعداد مطالب : 127
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


آخرین مطالب
رتبه گوگل
تبلیغات
<

javahermarket

>

سیارهای جدید برای زندگی

سیاره جدید برای زندگی کشف شد ! www.taknaz.ir

 

 

ستاره‌شناسان سیاره‌ای را که شرایط زندگی در آن وجود دارد، کشف کردند .

 

 

 

به گزارش تک ناز : دانشمندان اعلام کردند که به تازگی سیاره‌ای را در خارج از منظومه شمسی کشف کرده‌اند که دمای این سیاره نه خیلی سرد و نه خیلی گرم است و دمای آن برای زیستن مناسب است.

 

 

 

محققان دابشگاه کالیفرنیا اعلام کردند که این سیاره با نام «Gliese 581» سه برابر سیاره ما زمین است.

 

ستاره‌شناسان با استفاده از تلسکوپ “کک ” در هاوایی در طی ۱۱ سال مطالعه موفق به کشف این سیاره شده‌اند.

 

 

 

نتایج این تحقیقات که در مجله اخترشناسی منتشر شده است نشان می‌دهد که سیاره «Gliese 581» حدود ۲۰ سال نوری از زمین فاصله دارد.

 

هر سال نوری معادل مسافتی که نور در خلاء در مدت یک سال طی می‌کند، نور در هر ثانیه ۳۰۰ هزار کیلومتر (۱۸۶ هزار مایل) است.

 

 

ووگات یکی از محققان این پروژه تحقیقاتی گفت: حدود ۵۰۰ سیاره خارج از منظومه شمسی وجود دارد و امکان وجود سیاره‌هایی مشابه این سیاره وجود دارد.


javahermarket

[+] نوشته شده توسط نیما در دو شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 14:31 | |
اخرین شاه داماد سال 90

آخرین شاه داماد بازیگر سال 90 است !+ عکس www.taknaz.ir
 

سال نود برای اهالی سینمای ایران سال خوبی بوده، علاوه بر کسب افتخاراتی مثل کسب جایزه گلدن گلوب و اسکار بعضی جوان های دوست داشتنی و محبوب سینما و تلویزیون مثل مهدی پاکدل و بهنوش بختیاری و ترانه علیدوستی هم به خانه بخت رفتند و ازدواج کردند. اما سیامک انصاری آخرین شاه داماد سال 90 است.

او هفته گذشته با زندگی مجردی خداحافظی کرد و با مجلس عروسی خانوادگی و خودمانی به جمع متاهل ها پیوست. به نظر می رسد ازدواج او در نقش مستشار در مجموعه «قهوه تلخ» خیلی به مذاق این کمدین شیرین سینما و تلویزیون و البته این روزهای تئاتر، خوش آمده و او را تشویق کرده تا بالاخره آستین ها را بالا بزند و از تنهایی درآید.

 

آخرین شاه داماد بازیگر سال 90 است !+ عکس www.taknaz.ir

 

انصاری در نوروز 90 در گفت و گویی با مجله 360 اعلام کرده بود عشق زندگی اش بازی های کامپیوتری است و از زمان «آی وای اس» در دهه 60 این کاره بود و بعد با دیدن آتاری شیفته این دست بازی ها می شود اما ظاهرا بالاخره این عشق قدیمی او رقیبی جدی و سرسخت پیدا کرده. عروس خانم بخشی از این ازدواج را هم مدیون مهران مدیری است چرا که سیامک خان قصد داشته از ایران برود و مدیری مانع او می شود.

او در این باره گفته: «قبل از «پاورچین» کارهایم را کرده بودم که از ایران بروم. برادرم تازه فوت کرده بود و من اصلا شرایط روحی مناسبی نداشتم. شال و کلاه کرده بودم بروم، اما جواد رضویان با من تماس گرفت و گفت یک کاری دارد انجام می شود، پاشو بیا. باور نمی کنید؛ من همین پشت در خیابان بوسنی هرزگوین پشت لوکیشن دو ساعت تمام راه می رفتم تا خود را قانع کنم بیام داخل. آن قدر راه رفتم تا بالاخره گفتم بروم این کار را هم انجام بدهم و بعد بروم خارج. مهران مدیری گفت همین حالا پاشو برو جلوی دوربین. من گفتم می روم هفته دیگر می آیم. گفت همین حالا من 72 ساعت بعد، از لوکیشن بیرون آمدم. در حالی که از بازیگران «پاورچین» شده بود».

 و این طور شد که سیامک انصاری در ایران ماند و به همکاری با مهران مدیری ادامه داد و هی کار کردند و کار کردند تا بالاخره وقفه ای که در پروژه «قهوه تلخ» افتاد به او فرصت داد تا به مسائل مهمی مثل آینده و ازدواج فکر کند. روزنامه تماشا این ازدواج فرخنده را به او و همسرش تبریک می گوید و آرزوی سعادت و خوشبختی برای آنها دارد. امیدواریم همان طور که آخرین خبرهای سالمان خبر خوش و عروسی بوده سال 91 را هم با اخبار شیرین آغاز کنیم.


javahermarket

[+] نوشته شده توسط نیما در دو شنبه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 18:25 | |
10مکانی که گوگل مپ نمایش نمیدهد+عکس

10 مکانی که گوگل مپ به شما نشان نخواهد داد + تصاویر
به گزارش تک ناز : لیست زیر تعدادی از مکان های مهم دنیای ما را شامل می شود که شما هرگز قادر نخواهید بود با google map به آنها دسترسی پیدا کنید:

1- کاخ سلطنتی ملکه هلند:


این کاخ که در بالاترین نقطه شهر آمستردام پایتخت هلند قرار دارد محل زندگی خانواده سلطنتی است و یک از چندین جایی که گوگل مپ آن را به صورت شطرنجی نشان می دهد.


2- فرودگاه بین المللی بوفالو نیاگارا در نیویورک:


این فرودگاه در گوگل مپ به صورت یک تکه ی سفید بزرگ مشخص می شود و شما به هنگام زوم کردن هیچ جزئیاتی را مشاهده نخواهید کرد.

 
3-  پارک ملی تانتاکول در شیلی :


دارایی های سلطنتی تنها مناطق غیر قابل بازدید در هلند نیستند. منطقه Vlissingen در آمستردام محل استقرار گارد امنیتی هلند است و همان طور که در تصویر می بینید از طریق گوگل کاملا سانسور شده است!

اکثر مناطق بالا به علت مسائل امنیتی-سیاسی به صورت سانسور شده در نقشه های گوگل دیده می شوند و به همه این ها باید یک مورد بزرگ یعنی کشور کره شمالی را افزود که فکر می کنم تنها مدیران گوگل و سازمان سیا قادر به دیدن آن از طریق گوگل مپ باشند.

javahermarket

[+] نوشته شده توسط نیما در دو شنبه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 8:50 | |
چندین بازیگر متولد فروردین

 
 بهار هنرمند است، باور ندارید؟ نگاهی به اطراف خود بیندازید و ببینید وقتی كه می‌آید چگونه به همه چیز رنگی تازه می‌بخشد.

شكوفه‌ها روی شاخه‌های درختان خشك و بی‌برگ می‌نشیند و گل‌های بنفشه دوباره همه جا را می‌گیرد. پس بهار را باید به چشم یك هنرمند نگاه كرد
.
به مناسبت آمدن بهار، این هنرمند بزرگ، گذری داریم بر زندگی هنرمندان كشورمان كه در ایام نوروز متولد شده‌اند
.

 

 

ژاله علو

ژاله علو-ww.jazzaab.ir

 

 


«ژاله علو» یكی از بازیگران خوبی است كه او را در سریال‌های تلویزیونی چون مختارنامه، روزی روزگاری و... دیده‌ایم. این هنرمند متولد نخستین روز بهار سال 1306 است. او در عرصه‌هایی چون گویندگی رادیو و دكلمه موسیقی‌ها حضور داشته و در هنر دوبله یكی از هنرمندان مطرح است. این هنرمند از برگزیدگان هشتمین همایش چهره‌های ماندگار سال ۱۳۸۹ است.

 

 

سلمان هراتی و سیدحسن حسینی

 

سلمان هراتی www.taknaz.ir  سیدحسن حسینی www.taknaz.ir

 

 


اول فروردین سالروز تولد 2 شاعر خوب كشورمان سلمان هراتی و سیدحسن حسینی است كه البته هر دو دیگر در میان ما نیستند. یاد حسینی و هراتی كه با هم دوستان خوبی بودند، در خاطره همه هنردوستان جاودانه خواهد بود.

سلمان كه یكی از شاعران كشورمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، اول فروردین سال 1338 در روستای مرزدشت تنكابن مازندران به دنیا آمد و پس از گذراندن دوره تحصیلات خود به تدریس در مدارس روستاها مشغول شد. افسوس كه عمر كوتاهی داشت و در 27 سالگی در نهم آبان 1365 هنگام عزیمت به لنگرود در یك سانحه رانندگی درگذشت
.

سیدحسن حسینی بعد از مرگ سلمان هراتی یكی از بهترین آثار خود به نام «بیدل، سپهری و سبك هندی» را تقدیم به او كرد و مرحوم قیصر امین‌پور هم كلیات او را منتشر كرد
.
«از آسمان سبز»، «دری به خانه خورشید» و «از این ستاره تا آن ستاره» از جمله آثار این شاعر هستند.
سیدحسن حسینی سال 1335 در محله سلسبیل تهران به دنیا آمد. او دارای مدرك دكترای زبان و ادبیات فارسی و از فعالان حوزه هنری بود كه در سال 1358 مسوولیت بخش ادبیات و شعر را به همراه قیصر امین‌پور بر عهده داشت. حوزه فعالیت‌هایش شامل شعر، تحقیق، ترجمه و تالیف است و در سال‌های آخر عمرش به سبك‌شناسی قرآن و زبان‌شناسی حافظ مشغول بود و در 9 فروردین 1383 بر اثر سكته قلبی درگذشت
.
«
همصدا با حلق اسماعیل»، «براده‌ها»، «گنجشك و جبرئیل»، «مشت در نمای درشت»، «شقایق نامه» و «سفرنامه گردباد» از جمله آثار اوست.

خسرو شكیبایی

 

 خسرو شكیبایی www.taknaz.ir 

 


خسرو شكیبایی نیازی به معرفی ندارد و همه او را بخوبی می‌شناسند و بازی‌هایش را در سینما و تلویزیون فراموش نمی‌كنند. این هنرمند 7 فروردین 1323 در تهران به دنیا آمد. وی فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه سینما را با بازی در فیلم «خط قرمز» مسعود كیمیایی در سال 1361 آغاز و نزدیك به 40 فیلم سینمایی بازی كرد. بازی در نقش «حمید هامون» در فیلم «هامون» ساخته داریوش مهرجویی یكی از ماندگارترین نقش‌هایی است كه ایفا كرده ‌است. شكیبایی برای بازی در این فیلم در هشتمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین دریافت كرد.
او برای بازی در فیلم «كیمیا» ساخته احمدرضا درویش، بار دیگر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول از سیزدهمین جشنواره فیلم فجر شد. او سومین سیمرغ خود را هم برای بازی در نقش عادل مشرقی در فیلم «سالاد فصل» فریدون جیرانی گرفت
.
شكیبایی آخرین جایزه‌اش را از ششمین جشن ماهنامه «دنیای تصویر» برای بازی در فیلم «كاغذ بی‌خط» دریافت كرد. كارهای به یاد ماندنی او در تلویزیون همچون «روزی روزگاری»، «خانه سبز»، «كاكتوس»، «تفنگ سر پر» و «در كنار هم» هنوز هم برای بینندگان جعبه جادویی شیرین است.

 

 

 شكیبایی 28 تیر 1387 به دلیل سرطان كبد و نارسایی قلبی درگذشت.

علیرضا افتخاری

علیرضا افتخاری www.taknaz.ir

 

 

 


نسل جوان بیشتر او را با آلبوم «نیلوفرانه»‌اش می‌شناسند و قدیمی‌ترها با آوازی به نام «قصه گیسو» كه سال 1363 تیتراژ سریال تلویزیونی «امیركبیر» بود. وی 10 فروردین 1337 در اصفهان به دنیا آمد و در كودكی نواختن ساز ویولن را آموخت. در 14 سالگی به كلاس آواز رفت و ردیف‌های دستگاه موسیقی ایرانی را از تاج اصفهانی آموخت. سال 1362 اولین آلبوم خود را با نام «آتش دل» منتشر كرد.
در اوایل دهه 70 آلبوم‌هایی چون نازنگاه، نیلوفرانه، سرو سیمین، یاد استاد و... را منتشر كرد.

محمدرضا گلزار

 محمدرضا گلزار www.taknaz.ir


این ستاره سینمای ایران 11 فروردین 1356 به دنیا آمد. او كه از همان كودكی به هنر علاقه‌مند بود چند سال به عنوان نوازنده گیتار با گروه آریان همكاری می‌كرد. آشنایی اتفاقی‌اش با ایرج قادری باعث ‌شد تا در فیلم «سام و نرگس» بازی كند.
از آن به بعد در فیلم‌های «زمانه»، «بالای شهر، پایین شهر» و «شام آخر» ایفای نقش كرد كه فیلم آخری زودتر از دیگر فیلم‌هایش به نمایش درآمد. محمدرضا گلزار سال 1381 در فیلم‌های «بوتیك» و «چشمان سیاه» و در سال 1382 در فیلم «13 گربه روی شیروانی» بازی كرد
.


javahermarket

[+] نوشته شده توسط نیما در دو شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 16:27 | |
عکس های از هیولایی در کف دریا

هیولاهای اعماق دریا كه در دل تاریكی مطلق عمق اقیانوس زندگی می‌كنند، با ظاهر ترسناك بیشتر به موجودات فرازمینی شباهت دارند.

به گزارش تکناز به نقل از ایسنا، اندازه این هیولاهای دریایی در حدود دو تا سه سانتیمتر است و جزء اكوسیستمی محسوب می‌شوند كه تا 40 سال قبل ناشناخته مانده بودند.

از اوایل دهه 70 میلادی و با توسعه فناوری‌های دریایی، اكتشافات در اعماق اقیانوس امكانپذیر شد و گونه‌های نادری در تاریكی های مطلق كشف شدند.

هیولاهای دریایی كه از رده پرتاران (Polychaetes) محسوب می‌شوند، در فشار بسیار زیاد در عمق هزار متری و در نزدیكی منافذ هیدروترمال (گرم آبی) عمیق‌ترین اقیانوس‌ها زندگی می‌كنند.

این موجودات دهان وحشتناكی دارند كه ربودن طعمه در اعماق تاریكی را تسهیل می‌كند و از دندان‌های خود برای جویدن باكتری‌ها و ارگانیسم‌های ابتدایی كه در كنار آب‌های گرم منطقه ساكن هستند، استفاده می‌كنند.

به گفته «دانیل دسبرایرز» محقق ارشد مؤسسه تحقیقات اكتشافات اعماق دریا ( I'lfremer) اجتماع متنوعی از جانوران در اطراف منافذ هیدروترمال زندگی می كنند.

توانایی این موجودات برای زندگی در سخت‌ترین شرایط در اعماق اقیانوس بسیار شگفت‌انگیز است و این كشف دیدگاه محققان را نسبت به قلمرو دریایی بسیار تغییر داده است.

محققان امیدوارند با كشف این موجودات در عمق اقیانوس‌ها بتواند به محققان به كشف گونه‌های حیات در سیارات دیگر كمك كند.

منافذ هیدروترمال در اطراف مناطق زلزله خیز، آتشفشان ها و صفحات تكتونیكی دیده می‌شوند. آب بسیار گرم و مواد شیمیایی خارج این مناطق یك محیط ایده آل برای زندگی این جانوران فراهم می‌كنند.

محققان معتقدند چنین منافذ هیدروترمال در قمر مشتری «اروپا» نیز وجود دارد و نمونه‌ای از آنها زمانی بر سطح مریخ نیز وجود داشته است.


عکس هایی از هیولاهایی وحشتناک در اعماق تاریك دریاها ! www.taknaz.ir

عکس هایی از هیولاهایی وحشتناک در اعماق تاریك دریاها ! www.taknaz.ir

عکس هایی از هیولاهایی وحشتناک در اعماق تاریك دریاها ! www.taknaz.ir

عکس هایی از هیولاهایی وحشتناک در اعماق تاریك دریاها ! www.taknaz.ir

عکس هایی از هیولاهایی وحشتناک در اعماق تاریك دریاها ! www.taknaz.ir

عکس هایی از هیولاهایی وحشتناک در اعماق تاریك دریاها ! www.taknaz.ir

javahermarket

[+] نوشته شده توسط نیما در دو شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 16:35 | |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 26 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وبلاگ
<
>
4 آذر 1391
1 ارديبهشت 1391
7 فروردين 1391
1 فروردين 1391
3 اسفند 1390
7 بهمن 1390
6 بهمن 1390
5 بهمن 1390
4 بهمن 1390
2 بهمن 1390
7 دی 1390
3 دی 1390
2 دی 1390
1 دی 1390
تماس با ما
< تماس با ما > <-CategoryName->
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
نیما
لينكستان
xbox
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدید ترین اس ام اس های فارسی(عاشقانه.. ......) و آدرس best-sms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


تبلیغات
<

javahermarket

javahermarket

>